Mys i sängen ♥

Ligger i sängen med datan nu och myser :) <3

För ungefär 5 minuter sen hade jag både Lillebror och Pappsen bredvid mig , som kollade på fridrott på teven ♥

Snart är det läggdags , men innan jag lägger mig ska jag visa några bilder :) ♥

Här är Hanna och Hennes brända maschmellows ..


Freja och 2 Av kattungarna :) ♥


En kväll , efter vi hade ridit gick vi till några hästar lite längre bort och tog Kort :) ♥



Det var ett sto och ett litet föl :) ♥


Nu får det räcka med bilder , det kommer väl lite mer bilder imorgon !

Puss , Kram och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: ja, lite småläskigt. Läs om den gången då jag körde anden i glaset!

2009-08-17 @ 22:24:27
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0