nu är vi tillbaka på ruta ett, gör om gör rätt!

sitter och filosoferar. när kommer sommarvädret igen?
regn, är det enda jag ser just nu. Blir nog att dra till gården ikväll, annars vet jag inte.
kallt är det också.
det ser ut som det ska börja åska när som helst.. fml
annars då josefine. du kanske ska sluta klaga nu, och komma till det du skulle säga istället?
ja, just det.

för någon dag sedan fick jag ett mejl från en tjej, hon undrade vart den där hunden jag alltid skrev om förut, tog vägen !

Jag har nog sagt det några enstaka gånger men jag säger det igen då.

Iris, min älskade hund som jag älskar med hela mitt hjärta .. är såld. och bor numera hos min kusins moster. Därför träffar jag henne nästan aldrig längre, men det var bättre att hon flyttade dit istället för ner mot skåne eller vart det nu var hon egentligen skulle flyttat. Då hade jag ju inte fått träffa henne något mer alls? och det hade aldrig gått.

hjärtat !


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0