Måndagen den 16 maj 2011

Godmorgon ! Har sovmorgon idag, men för eran skull klev jag upp lite tidigare, tänkte ju visa sakerna mamma kom hem med igår ^^ Men först ska jag berätta lite om dagen och så. Jag åker till göteborg halv nio ikväll. Jag rebecca och Mathias tar tåget. Har dans till halv 8 så vi får hoppas att det inte blir stressigt. Ska fråga min lärare idag om det finns någonting jag kan ta med mig till göteborg. Kommer ju missa rätt mycket.. Aja, nu vet ni det ^^ Så jag kommer inte blogga så mycket mer nu på dagen. men det kanske kommer en uppdatering på tåget, om jag inte somnar alldeles för fort ;)
sakerna mamma kom hem med igår :
kläder till "uffe"
och jag fick escadas senaste parfym. Luktar himmelskt gott !
vi hörs senare !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0