det suger att vara sjuk

Godmorgon !
 
Idag blir jag hemma från skolan. Känner mig inte helt frisk , är förkyld, ont i halsen och jag vill vara frisk tills imorgon !
Men det betyder inte att jag tänker vara rastlös hela dagen. Jag har redan stoppat in lite tvätt i tvättmaskinen, ätit ägg och bacon till frukost och nu ska jag sätta igång med plugg. En perfekt dag att göra klart uppgifter. 
 
Eftersom att jag bara fick en fråga, så tänker jag besvara den nu.
Någon ville veta vart jag köpt min mössa någonstans. 
Den är inte min. Den är Emmas och jag har ingen aning vart hon köpt den faktiskt.
(tryck på bilden)
 
 

En anledning till varför jag nästan inte kom upp ur sängen idag, är att min kropp är helt slutkör efter gårdagens träningar. Hade otroligt kul men aj vilken träningsvärk. 



Hör av mig lite senare !



puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0