with love forever

Godmorgon !
har precis druckit upp min latte och fixat mig. Så nu passar jag på att blogga!
Vaknade halv 7, hängde upp tvätten och stoppade in en ny maskin. Gjorde en latte, bäddade sängen, fixade mig.. ja.
Nu är det en ny vecka, vilket betyder nya tag. Ska ta tag i skolan väldigt mycket nu denna vecka då vi har på oss den här veckan att göra klart alla arbeten till sommarlovet. För att nästa vecka har vi elevens val, och ännu nästa vecka elevens val och sedan bara massa fix och trix innan vi går på lov. Väldigt härligt.
Nu ska ni få se vad jag har på mig idag !
Efter skolan idag ska jag hem direkt. Packa till pappsen, kanske plugga lite, tvätta osv.
Men vi hörs senare idag !
puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vart är västen ifrån!:)

Kram

2012-05-28 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0