Just nu - i kvällssolen

Godkväll!
sitter på balkongen i kvällsolen med en latte. Jag har haft en underbar dag, och nu ska jag dela med mig lite av den till er.
Började med att jag och Julia vaknade upp, gosade med Leon,  fixade oss och tog sedan bussen in till stan. När vi väl var där så gick vi och köpte oss en varsin glass. En liten stund efter så mötte vi upp Kim, pratade och så. Sedan åkte Julia hem och jag cyyklade hem. Jobbigaste jag gjort på länge. Men gud vilken härlig känsla nu efteråt. Ni anar inte.
Hade väldigt bra tur med vädret, solen sken och ja det var underbart !
När jag kom hem fick jag mat. Efter det solade jag en stund innan jag plockade upp inne på rummet.  tog sedan en dusch. Fresh !
Efter duschen, dammsög jag och bytte lakan osv. Och mitt rum är sjukt fint nu alltså. Love it.
Men nu sitter jag här och njuter det sista innan skolan imorgon. Bläääääääää
Håller på att tvätta massor nu, har redan tvättat en gång och ja en maskin är på nu.
Här får ni några bilder från dagen och gårdagen!
'
Vi hörs.
puss

Kommentarer
Postat av: mollyfridell

du är så himla bra josse, puss!♥

2012-05-02 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0