curly hair

Godmorgon!
Är mitt uppe i morgonfixet och ska snart gå till bussen . Åker in på stan ett tag med bästavän innan dansuppvisningen. Blir najs !
Efter dansuppvisningen vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får se helt enkelt :)
fick en kommentar att jag skulle lägga ut en bild på mit hår helt normalt, utan att ens kammat igenom det.. Så ja det är klart att jag gör det om ni vill :)
Mitt hår ser mörkare ut på bilden än vad det är i verkligheten !
Där fick ni se en liten sneakpeak på dagens outfit också ;)
Hehe.
Hade en grymt mysig kväll igår när jag kom hem från dansen, först och främst så gick vi på en promenad, en kvällspromenad. det var väldigt skönt ute, jag gick i shorts !
Bilder kommer.
Sedan pratade jag med bästavän i telefonen i nästan en timme. Hon är bäst.
Nu måste jag fortsätta fixa lite. Hörs senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0