You´ll find a way

Godmorgon !
Vaknade runt tjugo i 7 idag.. så jag är förjävla trött måste jag säga.
Jag och Emma har beställt ett par skor. Sjuuuukt vad snygga de är, men ni får inte se dem än ! Spännande ;)
Bjuder på några få bilder som togs på övernattningen, som vanligt så har jag inte tid att fota så mycket.
Hade en sjukt mysig dag igår. Började med att jag och Emma gick från gården vid sju, somnade hos farmor. Sov i tre timmar, och sedan gick vi på ica. Köpte sallad och sedan for vi till lillänge. Där köpte jag ett par converse och dem får ni se samtidigt som de andra skorna.
Sedan skjutsade farmor mig till Julia, Och där var jag till 8 ungefär.
Nu ska jag fixa lite här hemma sedan blir det dans.
Hörs !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0