Beauty is not in the face, beauty is a light in the heart

Nu är det dags.
Börjar hårdträningen imorgon, inget godis, inget fika, inget onyttigt tills SM ( i maj ) . Okej jag kommer fuska i helgen när det är tävling men annars. Ska fan se ett resultat i maj.
Jag kommer inte att banta så mycket att jag är på gränsen till anorexia. Men jag kommer ändra min kost framöver och förmodligen tappa några kilon också.
Ni får tycka att jag är störd i huvudet, men så ligger det till just nu. Jag är alldeles för onyttig.¨
Jag ska försöka springa/träna varje dag. Jag är sjukt pepp.
Ni får gärna ha synpunkter på detta. Men det betyder inte att jag kommer ta åt mig. För jag har bestämt mig, och när jag har bestämt mig... då har jag bestämt mig!
puss

Kommentarer
Postat av: Emmmsa,

Nu jävlar ska vi bli väl tränade bruden, ååhåå va pepp jag är! <333333

2012-03-25 @ 21:38:12
URL: http://emmagoden.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sjukt smal! hur mkt väger du?

2012-03-26 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0