Jag överlevde !

Godkväll!
 
Sitter med mamma i köket och äter jordgubbar med mjölk. Underbart gott och behövligt efter en framför allt rolig dag men också jobbig dag.
 
Började dagen med en powerwalk, Direkt efter den följde jag med mamma joakim och Leon på badhuset och vi var där till halv 4. Så jag åkte direkt till gården därifrån, och ifrån gården åkte vi till paintballen. Det var hur kul som helst att köra paintball.. Ont så in i helvete. Men det var det värt !
Perfekt dag med massa skratt. Älskar livet !
 
Imorgon kommer jag ha det lika bra. Ska nämligen sälja jordgubbar med molly från halv 10 till 6, och efter det hänger hon med mig hem också myser och sover vi här ! Blir hur bra som helst.
 
 
Men nu ska jag fika och umgås lite med mammsen..
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0