Home !

Hej, godkväll!
Är hemma nu!
Har precis kommit upp från ett varmt och avkopplande bad.
Har haft det ooootrooooligt mysigt, härligt och roligt borta i Åre. Ville faktiskt inte åka hem idag när jag vaknade imorse och insåg att det skulle bli en grymt härlig dag. Vi åkte inte skidor så länge idag, så några dagar till i Åre hade suttit fint ! :)
Men som sagt... Borta bra, men hemma bäst !
Tog inte så mycket bilder med kameran. Däremot har jag fotat väldigt mycket med min iphone, bilder som jag lägger upp på instagram. Kanske kommer det upp några bilder någon dag. Men annars vet ni varför.
Ska snart göra lite situps och lite te.
Imorgon börjar skolan....
hörs imorn i alla fall!
puss
gammal gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0