fredag den trettonde

Idag är det som sagt fredag den trettonde. Får se vad man hitttar på för kul ikväll.

Fem sanningar om mig själv

Jag har tävlat i Slalom
Jag har svårt för att bli kär
Nu  väger jag lika mycket som jag gjorde 2010
Jag älskar färgen rosa
Jag älskar sommaren
Fem snälla och underbara tjejer

Julia Sjödin
Cornelia Bergström
Emma Godén
Mikaela Melander
Denise Myhre
Fyra snälla och underbara killar

Oliver Nilsson
Robin Nilsson
Robin Arvidsson
Tobias Wiklund
Fyra saker jag älskar mest av allt

Familjen/släkten
Mina fantastiska vänner
Iris
Dansen
Två personer du litar på

Mikaela Melander
Julia Sjödin
Något jag aldrig kommer lämna

Mamma
Pappa
Farmor
Farfar
Mormor
Morfar
Jakob
Joakim
Leon
+ övriga släkten
JULIA SJÖDIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0