Torsdag - börjar bli sjuk - lycklig - Dagens outfit ♥

Godmorgon!
Vill bara börja med att säga... Jag har världens underbaraste vänner. Tack till er allihopa som är mina vänner. Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag känner er, för ni alla är guldvärda  ska ni veta.
Idag är en sådan dag där jag bara vill skratta, så den ska spenderas med mina vänner efter skolan.

Vaknade upp för en stund sedan med världens halsbränna, men drack lite vatten och nu dricker jag Latte och känner inte av någonting alls. Dock är jag snuvig och har lite ont i huvudet. Men det går nog över någongång under skoldagen - Hoppas vi ! ♥
Som sagt, börjar dagen med skola, sedan hem en snabbis - fixa lite, sedan åka till farmor - äta, sedan blir det gården och efter det dans. Vi får se hur uppdateringen blir.
Dagens outfit :
Har ett svart linne under !
Love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0