söndagsmys

Hejsan !
Ber så hemskt mycket om ursäkt att det blir så mycket mobilinlägg men har inte haft tillgång till datorn min då jag levde livet i helgen och sket i den. Men er glömde jag inte bort !
Efter dansen idag åkte jag hem, pratade med carolin i telefon och hoppade sedan ner i badet. Gud så härligt det var. Låg där ett tag, fräschte till mig osv.
Har städat rummet, storstädat faktiskt ! Så när jag kommer till mamma igen på söndag så är det rent och fint och hemtrevligt. Blir bra det !
Imorse blev julia uppvaktad med tårta och frukost. Sedan tog jag och Nova en morgon promenad i solen. Började sedan fixa oss och drog därefter in till stan, fikade, pratade, kollade osv.  Sedan var det dans.
Lite bilder från helgen kommer här  ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0