påsklov - Planer

Godmorgon !
vaknade för typ drygt en timme sedan .  Denise sover fortfarande, sjusovare ! ;)
Men när hon vaknar blir det väl frukost och sedan får vi se vad vi hittar på.
Nu är det nämligen påsklov hurreni.
wehå
Jag åker upp till Åre ikväll med mina brudar, kommer blir grymt. Vi stannar där tills på söndag. Så vi får se hur uppdateringen är. blir väl något enstaka mobilinlägg men förvänta er inte så mycket. Aja, men efter helgen har jag inga planer alls. Blir spännande att se vad man gör resten av lovet, för hemma ska jag då inte vara .
Nu ska jag kolla lite bloggar.
Hörs sen
puss
knäppte den här bilden för att jag skulle visa er till frågestunden eftersom det var någon fråga om min navelpiercing där. Men istället får ni den nu eftersom jag gjorde ett videoinlägg.

Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

fin blogg!



hur håller du dig i så bra form? :o förutom dansen!

tränar du ofta? vad/hur tränar du?

tänker du mycke på hur/vad du äter?

är så att jag är en tjej med sämst självförtroende på grund av min vikt och har svårt att komma igång.. och skulle gärna behöva lite tips..!

är tacksam för svar! :)

2012-04-08 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0