Joakim Tretton år

Goddag !
Är hemma hos pappa nu! Joakim fyller år idag så jag åkte hem från Lanet vid 9. Har nyss duschat och skämt bort mig själv lite.
Blir kanske stan idag med Pappsen och Kimmie. Vi får se, jag är sjukt trött. Har sovit högst 40 minuter inatt. men satan vad kul jag haft. Skrattat så tårarna runnit, spelat cs nästan hela natten, myst, ätit godis, osv osv. Wooooow
Bilder kommer ikväll. Vi får se om det blir utgång ikväll, och sedan kanske Emmsa sover här.. dock har jag börjat bli rejält förkyld och ögat blir bara värre och värre. Men... Jag har lärt mig en sak under alla mina år, det är bara att säga skitsamma!

Hoppas ni haft/ får en bra helg.
Hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0