förr när man hade magrutor..

OMG!
Kollade igenom mina bilder för en stund sen. Och fick se något ja.. man kanske ska kalla det fruktansvärt?!
Jag hade för tusan magrutor förut, okej jag spände mig väl på bilden men liksom om jag ska pröva spänna magen nu.. nej de syns inte. Blev ganska förvånad för jag hade glömt bort att jag verkligen hade magrutor förr...
Vaknade i alla fall för en stund sedan, gjorde mig en latte och en macka. Nu ska jag snart träna magen och rumpan lite, kanske stretchar lite också. Efter det hoppar jag in i duschen och fräschar till mig !  Det kommer bli gryyyyymmmmt ikvääälll.. Tagga tagga taggga tagga!
Om  några timmar åker jag hem til Emma och är barnvakt med henne. stannar nog där tills det är dags för utgång.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0