En till video och svar på tal

Godkväll!
Här har ni ännu en video/bildspel från helgen.
Fick några frågor idag som lyder såhär :
hur håller du dig i så bra form? :o förutom dansen!
tränar du ofta? vad/hur tränar du?
tänker du mycke på hur/vad du äter?
Jag försöker träna så ofta som jag orkar och kan när jag inte dansar. Det kan bl.a bli en powerwalk, eller bara massa övningar på gymmet eller på rummet. Jag tränar inte så jätteofta, 3 dagar i veckan har jag dans. Och annars blir det kanske 2 dagar i veckan med annan träning. När jag väl tränar så blir det mest situps, armhävningar, och rumpövningar. Det vanligaste ! Anledningen till att jag har den kropp jag har är nog för att jag tävlade i slalom förut. Några muskler finns kvar, några börjar försvinna/försvunnit.
Ja ärligt talat så tänker jag ganska mycket på vad jag äter nu för tiden. Jag försöker sluta med småätandet och äta lite mindre varje gång jag äter. Ibland funkar det, ibland inte. Hoppas du fick ditt svar ! Kram
Har precis tränat klart, jag och mamma tränade på vårat gym i lite mer än en timme och sedan har jag gjort lite andra övningar på rummet. Och nu ska jag duscha !
Vi hörs !
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har gör du rump-övningarna? Haha

2012-04-09 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0