När nära vänner sviker, är det som om mitt hjärta bara skriker.

Godmorgon!
Igår kväll skjutsade mamma hem oss till farmor. Sedan kom Jesper, Denise och Julia och hämtade mig med moppen och ville att jag skulle följa med hem till Jesper. Så det gjorde jag, där var det massa folk. Roligt roligt, dock var jag inte på världens bästa humör precis men jag har världens underbaraste vänner som alltid finns där för en.
Drog hem vid elva somnade typ direkt.
Idag är det dans, är sjukt taggat, mindre än en månad kvar tills första tävlingen. Kommer bli så sjukt kul !
Just nu sitter jag med en svenska uppgift, fattar inte hur jag orkar så här tidigt egentligen...
Hoppas ni får en fin dag !
Vi hörs senare ikväll,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0