När det blir för mycket kanel

Godmorgon !
Till frukost idag blev det kaffe, har äntligen lärt mig hur kaffemaskinen här hos pappa fungerar. Hur gott som helst såklart, men ....
Blev för mycket kanel som sagt....
Igår for jag som sagt till Odensala. Först upp till mamma sen till Elliot. Sedan gick jag alldeles ensam, igenom skogen till gården´och var där resten av kvällen. Hur mysigt som helst, haha runt 9- halv 10 så satt Jag, Julia, Simon, Filip, Emma och Kicki på gatan utanför gården och pratade. Skrattade gjorde vi också. Så mysigt så.
Halv 9 till halv 10 ikväll så dansar jag. Men tidigare under dagen/kvällen har jag inget planerat. Men vi får se vad som händer.
Min mobil har damp, igår när jag skulle åka hem ( satt själv mitt ut i skogen i  typ 20 min innan bussen kom ) så bärjade min mobil dampa. Den la av varje gång någon ringde. Och när man skulle starta den så tog det 45 minuter, tyyyyp.
Får alltid problem i skogen, där man inte ska få problem!
Aja, kom hem i alla fall!
Men nu är det såhär att jag ska fortsätta fixa mig inför skolan.
Ojfan måste väcka lillebror nu.
Pussshhhheeeeejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0