Inte långt kvar nu.

Inatt åker vi till Söderhamn!
Ni anar inte hur jävla taggad jag är. Kommer köra allllt !
Nu har vi löpning första lektionen, jag kännner träningsvärken från dom tidigare träningarna med dansen och jag vill inte få mer ont innnan tävlingen så jag ska ta det lugnt idag !
Efter skolan blir det nog ner på stan, köpa något gott som man kan ha i bilen påväg dit också måste jag såklart ha med mig energirik mat.. men det köper nog mamma :)
Blir absolut inte att gå ut ikväll. Jag ska träna, tagga, fixa och dona inför tävlingen så kommer inte alls ha tid att gå ut .
Kommer dessutom inte uppdatera någonting imorgon. Kanske när jag kommer hem, men det blir sent så jag vet inte.
Vi hörs senare idag !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0