As you love me honey, as you love me !

Hola !
Idag känner jag mig ganska trött. Så det betyder att jag kommer vara hemma hela kvällen idag. Men vad ska jag göra då undrar ni!?
Jo, jag ska plugga förstår ni !
Har lite läxor som jag ska göra och sedan ska jag bara ta det lugnt, känna mig stolt för att jag för en gångs skull gör läxorna i tid.. hehe !
Här har ni dagens outfit och lite fika och Leon bilder.
Idag hade på mig en jacka ( som ni ser på bilden ) jag fått av en släkting. Den var riktigt skön och sitter sjukt bra. Love !
Nyss hjälpt  mamma med maten så Nu blir det mat.
pusshej

Kommentarer
Postat av: emmaa.

feeeeeeeetttt snygg tröja/linne/tshirt ? som du har på outfit bilden, vart är den köpt ? :) hihi pusssssssss

2011-10-12 @ 17:56:49
URL: http://emmagoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0