Mikaela Melander ♥

Godmorgon, vaknade för inte så länge sedan. Bara jag som var vaken, så jag tog och gjorde lite frukost på sängen åt dom här sjusovarna !
________________________________________________________________________________________________
Idag är det en alleles speciell dag, för idag fyller Mikaela Melander 14 år. Min otroligt fina vän, som jag älskar så himla mycket.

Min älskade vän nu ska du få se
Att du nästan alltid kan få mig att le

Vi har roligt vad vi än hittar på
Och det är nåt inte alla kan förstå

Till många olika ställen vi far
För vi har en relation de flesta inte har

Därför min underbara vän jag nu säger
Att du är en av dom bästa jag känner !


du ska bara veta hur mycket jag saknar dig älskling !
Ha en bra dag,
takecare
te amo
agaprimo
lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0