shopping

Godkväll!
Tänkte visa er vad jag köpte idag på stan.
Men först blir det lite kort om matte provet som jag hade idag.
Jag har aldrig varit särskilt duktig på matte, tycker heller inte om ämnet så speciellt mycket.
Men just detta kapitel. Algebra. Tycker jag är kul, och när saker och ting är kul.. går det oftast bra också!!
Och jag är jätte, jätte nöjd efter dagens matteprov, så det ska bli så himla kul att få tillbaka provsvaren.
Nu :
Från shoppingen



( dom ser skitiga ut, men det är dom inte.. kameran gjorde om bilden typ ;P )


59;- från gina tricot


50;- från H&M




träningsbyxor, 249;- från Stadium

Så. nu ska jag fota lite, har ingenting att göra. inge läxor eller nånting så, nu blir det fota fota fota !!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0