Morgon!

Godmorgon allihopa ♥

Har nyss ätit lite frukost, eller lite och lite..


Gott ♥

Snart ska jag och mormor börja göra oss iordning, vi ska nämligen gå hem till mig sen och hjälpa mamma med städning. eller mormor ska det i alla fall ;)
Men först ska jag bjuda på lite bilder jag tog igår ..















så det var alla bilder jag fotade igår kväll..

Måste bara berätta ett april skämt som vår musik lärare gjorde på oss igår.

Vi kom in i klassrummet, fick ett papper där det stog musikprov på. Också berättade han att det var ett oförberett prov, och att vi inte fick vända på papperet förrän han sa till. plus att han sa att provet gjorde alla sjuor i hela länet...
sen när han sa att vi skulle vända på papperet.
så gjorde vi det, men det var inget prov.

det stog :

APRIL
APRIL !!!!!!!

haha, jag vart ju skit nervös när han sa att vi skulle ha musikprov, jag kan typ ingenting..

AJA

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0