Salamiförsäljning !

Tjingelinkan kjell! :)
Mamma kom hem för en stund sen med massa lådor med salamikorvar, jag och mina stallkompisar har sålt salamis för att samla in pengar till våra hästar osv.
Och jag har sålt tjugo salamis, och ska nu så fort som möjligt lämna salamisarna till dem som köpt, och ta enot pengarna, men eftersom att jag e sjuk nu så får jag göra det till helgen i think ! :)
Dessa smaker finns på salamisarna :
väldigt stora kartonger, fick knappt plats i kylskåpet..
När man är sjuk, är det viktigt att
man har någon som rår om en, jag
har denna fantastiskt underbara människa !
Mamma (L)


godnatt, vi hörs imorgon.. då börjar julkalendern också.. PLUS ATT DET ÄR 1 DECEMBER <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: aa as bra sj? :)

2010-11-30 @ 21:24:18
URL: http://bloggarenamandaa.blogspot.com
Postat av: Amanda

sv:okej gött :P hehe antar det sj? :)

2010-11-30 @ 22:03:29
URL: http://bloggarenamandaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0