Iskalla kvällar.. OGILLA!

Godkvällens allihopa.
Kom nyss hem, sitter hemma i iskalla stuprörsjeans och en långärmad tröja , och fryser.
Har varit ute och inne lite både och idag..
Först skolan, sen ner på stan med julia bästavän sjödin.
Va där med hon och hennes mormor och julias storasyster Elina, dom skulle köpa skor :)
efter stan drog vi hem till mig, färgade Julia hår, det blev fantastiskt fint !
Efter att vi var här hemma etttag drog hon hem till sig och åt, och jag hem till min bonuspappa och åt med hela familjen.
Mysigt värre, efter att jag ätit där skjutsade jakob ( min storebrorsa ) och hans kompisar mig till Julia, och därifrån tog vi bussen till odensala.
vi stack direkt på gården, va där hade sjukt jävla kung med massor.
sen va vi ute, lite också.
Måste bara berätta en sak.. ;)
en sjukt rolig sak!
Vi var ute vid basketplanen på gården och simon fick för sig att han skulle slicka på en lyckstolpe.
Och tro ni på fan att han fastnade? ;) snacka om att vi skrattade.
efter att han gjort det skulle alla killar göra det, HAHA ! :P

JAG HATAR ISKALLA KVÄLLAR.
jag vill ha jul.
jag fryser.
nu ska jag fixa mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0