Du kan inte sakna något du inte upplevt..

Goddagens :)
Kom nästan nyss hem, har tagit lite outfitbilder, så dom kommer upp i det här inlägget.. men ska skriva om lite annat först.
skolan gick super bra idag, bortsett från att jag fortfarande inte fattar ett piss i matte!
Min syster kommer snart hen till mig, och då ska vi äta lite, byta om och sedan åka ner till dansen :)
Dagens outfit





ignorera att på den sista bilden är mitt vänstra armband typ jätte långt upp :P

Eftersom att det var sålänge sen jag visade massa bilder, så bestämde jag mig för att fota i tre minuter bara för er skull :)
enjoy!
så, det var lite bilder :)
kommentera gärna.!
puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fina bilder :)vad har du för kamera?? :)

2010-11-23 @ 16:37:51
URL: http://www.s0fiaaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0