Snart midsommarmiddag

Hejsan hejsan  på er ! :)
nu sitter jag inne i stugans kök o surfar runt lite på mitt sega tele2 internet & väntar på att maten ska bli klar.
Idag vaknade jag tidigt av att farmor ringde o sa att hon va sjuk, så vi kunde inte åka till Lillhärdal.
det var sunkigt.
Men då ringde mamma snabbt morfar o sa att jag kanske kunde få komma dit över midsommar istället.
o det fick jag ! :)
Jag mamma o morfar for till stuguns hembygdsgård o dansade runt midsommarstången och fikade lite ! :)
Mysigt.
en bild får det bli eftersom internet är så segt.
Ha en fortsatt trevlig Midsommar nu ska jag gå o plocka gräslök.
Puss

Kommentarer
Postat av: lejla

svar : kul ! :D

min kusin har också en blogg som du kan kolla om du vill ;D

finns i mina länkar =)

vad ska du göra i stugan då ? =D

2010-06-25 @ 20:12:20
URL: http://nathaliieochlejja.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Josefine,



Om du har problem med din internetuppkoppling rekommenderar vi dig att gå in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och ladda ner vårt felsökningsprogram. Om det är något fel räcker det i många fall med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-06-28 @ 08:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0