Onsdag 30 juni 2010 ♥

Godmorgon sötnosar ! ♥
Jag vaknade nyss av att en liten hund började skälla.
Så jag klev upp o berättade för Lilla iris att Mamma var nere i Tvättstugan o kommer snart, då viftade hon på svansen o gick sedan o la sig under mitt täcke igen!
Sen när jag skulle gå på toa, så började hon skälla igen eftersom hon e så liten o inte vågar hoppa ner från sängen, så då fick jag inte gå på toa, jag var tvungen o hämta henne.
FJANTHUND!♥
Men ändå bäst.
Mamma håller på Med frukosten..
Så snart blir det lite frukost.
Idag är vädret inte direkt på TOPP men inte heller bajsväder.
Nu kom mamma med frukosten !
Puss

Kommentarer
Postat av: Saga Montell

sv: tack :)

japp, det är bra, hur är det själv?

2010-06-30 @ 08:40:43
URL: http://spotlight.blogg.se/
Postat av: Saga Montell

sv: i stockholm ska det vara sådär, men det går att klara sig :)

2010-06-30 @ 08:46:25
URL: http://spotlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0