Dag 25 - en första

Tänkte berätta om, min första dansuppvisning.

Det pirrade extra mycket i magen när man stog bakom scenen, man visste inte vad man skulle möta för blickar, och heller inte hur det skulle gå.
Jag var mest orolig för om jag skulle ramla eller något, men som tur var gjorde jag inte det.

När man kom ut på scenen, och låten man skulle dansa till sattes på. Släpptes precis allting.. Det kändes som om man hade gjort det här tusen gånger om.
Jag minns att jag kände hur glad jag blev när låten slutade, och vi stog blickstilla i mitten på dansgolvet och fick sedan höre publikens jubel.

Det var en av dom bästa upplevelserna jag varit med om.
Att få känna hur duktig man vart, och verkligen njuta av det !

Iår var det min 3 uppvisning, och det kändes som om det vore min 31.

Skulle egentligen velat berätta om min första danstävling, eftersom att jag är tävlingsdansare.
Men eftersom att jag inte har börjat tävlingsdansat än får det vänta :)

Ha det bra !

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack söta du :)

2010-12-25 @ 11:21:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Joline

hihi, nu kommer vi träffas mera, eftersom att jag också tävlingsdansar :')

2010-12-25 @ 12:46:16
URL: http://joliinewiikman.blogg.se/
Postat av: elin ★

hoppas du haft en bra julafton med massa julklappar :)

2010-12-25 @ 16:09:35
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0