Dag 24 - Något som får dig att gråta

När jag är glad (glädjetårar), när jag blir arg, när jag lyssnar på sorgliga låtar och musik som jag lyssnade på förr, när djur och människor far illa, av gamla minnen, av filmer typ The Notebook, av tvprogram typ Extreme homemakeover, när jag förlorar någon jag älskar, när jag har dåligt samvete, när jag sjunger (vet inte om det är för att det låter så jävla dåligt eller så jävla bra, tippar på det första), när jag blir jättestressad, när ingenting går som jag vill, när jag känner mig ensam.

_______________________________________________________________________________________________

Är hos farmor och farfar nu, pappa kommer snart o då ska vi åka till gammelfarmor och säga god jul.
vi har ätit julgröt och öppnat liite pressenter imorse, och vi ska öppna ännu mer pressenter ikväll,, när jultomten kommer ! :D

god jul.

vi hörs imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0