Dag 17 - mitt favorit minne

Jag har otroligt många bra minnen, som jag aldrig kommer glömma ! ♥
Men en av det sorgligaste , och bästa minnen jag har.. så var det när jag lärde känna Iris som snart är 2 år (L)
Min lilla bustjej, som jag hade hemma hos mig i ett halvår, det sorgliga med det hela var ju när vi skulle lämna bort henne,  ( hon skulle säljas ) . Som tur va såldes hon till en av sveriges bästa hundägare, Pamela.. Min kusins moster :)
så nu får jag träffa henne hur mycket jag vill, men det blir inte så ofta ändå....
Jag älskar dig Iris Garbo, du betyder allt ! ♥
__________________________________________________________________________________________________'
Gud vad jag känner att nervositeten börjar sprida sig i magen på migg..... shit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0