Dag 15 - Mina drömmar

Jag har nästan alltid velat bli veterinär. Tjäna mycket pengar och ta hand om och vara med djur, varje dag!
Jag vill gå ut nian med så många MVG som möjligt, fram för allt i matematik, som jag tycker är extra svårt.
När jag var mindre, hade jag drömmar om att jag ville bli en fullis, som tur var så visste jag ju inte va det va, utan jag trodde att det var något bra, när jag blev äldre ändrades mina planer och jag ville bli bondfrua, haha.. ville bo på en gård ute på landet, med kossor , hästar , hundar, katter, hönor osv.. ville bo i ett rött hus med vita knutar, en ladugård och körsbärsträd.
Minns också att någon gång förra året hade jag drömmar om att bli hästuppfödare, ha ett eget stuteri och tjäna miljonvis med pengar.
Jag har ändrat mina drömmar lite hur som helst under mina 13 år, men nü kan jag säga rakt av att... mina drömmar , i alla fall i år lyder såhär:
Jag vill bli veterinär, bo på landet med massor djur , och tjäna massor med pengar.. det skulle inte sitta helt fel skulle jag säga !:D
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0