Dag 03 - dina föräldrar

Mina föräldrar
Mamma:
Min mamma heter Ingela madsen och är världens vackraste, snällaste och hon betyder otroligt mycket för mig, min mamma!  Utan henne hade jag inte klarat mig.
Min mamma är 41 år, hon har ljusbrunt och med blonda slingor i, och är runt 178-180 cm. Hon har ett eget företag, men jobbar också på en tidning som heter B2B magazine, hon är chefredaktör där :)
Jag älskar min mamma.
Pappa:

Min pappa heter Jens Edlund, jag har fått mitt efternamn från honom. han är 44 år och väldigt gullig. Han bär alltid skjorta, kavaj,slips och finbyxor., han är snygg i allt.
Min pappa är delägare i ett företag som heter Deloitte, han har bra självförtroende kan man säga, haha tokpappsen:P
Min pappa betyder också otroligt mycket för mig.
Jag älskar min mamma och pappa, så är det bara !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är dom skilda? ♥

2010-12-03 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0