Dag 02 - en skada

När var jag var typ, 7-8-9 år, så slog jag hål i hakan, Haha det kanske låter konstigt men det är sant.
Jag satt och gungade med några vänner , och isen och snön hade inte smält riktigt än, men vi gungade i alla fall, det var is under min gunga.
Jag var ju ganska så vild och busig när jag var mindre, så självklart fick jag för mig att jag skulle lägga mig på gungan, på något konstigt sätt, så vips flög huvudet ner på isen , och isen gjorde så att jag fick ett hål i hakan.
Det gjorde sjukt ont, och jag fick sitta och vänta i en halv timme innan ambulansen kom, sen när jag kom dit så fick jag sy några stygn, minns inte riktigt hur många det var, mellan 5-8 i alla fall!
haha sjukt konstig min jag gjorde men ändå, skulle ju bara visa ärret ^^
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0