Dag 01 - presentera dig

Hej , jag heter Josefine Matilda Kristine Edlund, Jag är tetton år, fyller år den 5 juli.
Jag bor på odenskogsvägen 84 med mamma, och prästgatan 40 med pappa.
Jag har en lillebror vid namn Joakim, och en storebror, vid namn jakob.
Jag har också tre bonussyskon, rebecca , jonathan och alexander :)
Min favoritfärg är rosa och mina intressen är , att rida, dansa, fota och umgås med både familjen och med mina fantastiska väner !
Jag är "lill-matte" åt en hund som heter Iris, min lilla sötvovvi :) Hon är en chihuahua på 1,5 år.
Jag är ca 154 cm lång ;)
Här e jag ! :D



Kommentarer
Postat av: Olivia

Jättefin!<33

2010-12-01 @ 15:56:43
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0