Cleaning the room...

Hejsan allihopa !
Sitter inne på mitt rum, alldeles ensam, i tystnad.. förutom mobilen som låter lite då och då..
Har nyss städat rummet , och julpyntat liiiite ^^
Ni ska få se lite bilder :)
sjukt snyggtt... eller så inte !
sjukt fint fotoväder idag... får se om jag tar mig ut en sväng på en fotorunda ! ^^
Musikalisk familj jag har ..


Många har mejlat mig och frågat om jag skulle kunna visa hela bilder på vår otraditionella julgran, o självklart kan jag de !


Vi har ett paket under granen också.. är dock till min lillkusin :)


Har även fått något enstaka mejl om att jag har fotat , och lagt upp väldigt mycket bilder på sistone, men att jag skulle lägga upp mer bilder på mig själv också.
Men nu när jag är sjuk så tycker jag att porträtt bilder och sådant får vila, för att hur fräsch är man om man är sjuk liksom?
kul att ni uppskattar bilderna iaf ! :)
kram

Kommentarer
Postat av: julia

du josse jag älskar dig mera <3

2010-12-01 @ 10:43:59
URL: http://juliaaoliviaa.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej vilken fin blogg du har!!

2010-12-01 @ 12:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0