1 December 2010

Godmorgon alla läsare !
Är hemma idag igen, nu verkar det som om hela familjen stannar hemma, alltså fan för vattnet !!
Idag är det ju första december, och det betyder att idag får man öppna julkalendernas luckor osv, mamma har en som hon stoppar i nånting i varje dag fram till julafton. Idag var det jag som fick öppna, och kolla vad jag fick.. !
en liten chokladtomte :)
sööööööööööööööööt
Igår kväll satt jag mamma, lillebror och storebror vid köksbordet och pratade..
men jag gick ifrån samtalet en stund och muppade mig lite..
Jag fick skolkatalogen igår också. men gud så ful design det var det här året..
Julkalendern !
Mamma kom med frukost på sängen idag, gullmamman !
Nu ska jag sova någon timme till i think.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0