Hotellrummet

God kväll !

Jag och Julia har precis kommit hem från en runda i globens shoppingcenter , fanns inte så jätte mycket " min " stil..

Mamma och Julias mamma är ute fortfarande , dom skulle på ica och handla chips.

Senare ikväll ska vi på bio , också ska vi äta sushi. ska bli så gott .♥

Jag , mamma och Julia har varit på åhlens city och lite sånt idag, jag köpte en lila kofta , en rutig "skjorta/tunika" som var jätte söt , och passar till Julen , den var röd och svart och den matchar mammas skjorta .. om jag nu ska kalla det så. Lägger in bilderna sen stockolmsresan när jag kommer hem från stockolm.

För er som undrar , så bor vi på Quality hotel Globe.♥
Måste bara visa er den här coola bilden , sen turkiet -08
.♥


Nu ska vi sminka oss , och fixa till oss tills kvällens partajj.

Puss .♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Han fyllde 82 i måndags. =)

Nej tyvärr, har inte så mycket koll på vad som går på bio, var ett år sedan jag gick själv.

Har du haft en bra kväll då?

2009-10-31 @ 01:02:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0