Flyg♥

Vaknade för en stund sen , håller på att packa det sista , farmor kommer snart och hämtar oss , hon skjutsar oss till flyget som går ca 10:00.♥

När jag kommer fram till stockholm så ska jag möta Julia , mamma ska på någonting som har med jobb att göra , så då passar jag på att vara med Julia , eftersom att hon är hos sin pappa.♥

Imorgon kommer Julias mamma till stockholm , då ska alla vi fyra checka in på hotellet .

Jag saknar turkiet så underbartmycket..♥


Puss på er vi ses senare ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: Ylvis

Jag har också varit i Stockholm under veckan, visst är det mysigt där jag längtar dit när du pratar om det :)! Hoppas du får det mysigt!

2009-10-29 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0