Mariette..

Åhnej , Mariette åkte ut  idol , Jag som hejade på henne och Tove ..  ♥

Här är mina punkter på alla idolerna:

  • Erik , snygg , tjejernas idol och har faktiskt en härlig röst :)  ♥
  • Tove , verkar sjukt snäll , jätte gullig tjej , jag hoppas att hon vinner ♥
  • Kalle , jätte duktig sångare , han förtjänar att vinna tycker jag , men det ycker jag egentligen att alla borde göra ♥

Vad tycker ni om idolerna? Både för & nackdelar ?♥

Har druckit upp mitt te nu , ska snart börja pallra mig till sängs ♥

Godnatt mina läsare..

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, håller med.



Jag har ingen direkt åsikt om någon av dem eftersom jag sällan ser på idol. Fast duktiga är de allihop!

2009-11-27 @ 23:05:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0