Stallet ,

Stallet hela dagen.

Vaknade vid 7 , klev upp . Fixade lunch . Åt frukost klä på mig cykla iväg , kom dit vid 8 och gav hästarnafrukost , sedan när dom ätit upp det gick vi ut i hagen med dom , och där fick dom ännu mer frukost ! :') 

Sen började vi Mocka , efter det , so´pa stallgången , byta vatten och göra lunch , Middag och kvällshö.sen vart det ju Djur och kul dagen , va med på kadriljen ! ;) 

Köpte lotter och hade kul , tack för dagen alla ! 

Lite om dagen ,GUUUUUUUUUD SÅ VARMT !!!!! :D:D:D:D::D

Efter jag vart i stallet gick jag hem, åt middag sedan åkte jag buss hem till papppa , var ute . Mötte mamma på Pause och köpte glass på hemköp , sen gick vi hem kolla på robinson , Ellenor vann, * suck* 

Vill uuuut ,men ska nog gå och lägga mig , puss allihopa , bloggar KANSKE imorgon. 


Pussssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0