Lång helg.

Jippie , nu är det lång helg . Och innan jag byter om till ridkläder och sticker till stallet tänker jag berätta lite om igår och lite om idag ! Läs och njut.


Somsagt , skulle ju kolla på match , men tro på fan . Ingen människa var där , så jag och Julia stog och flumma ngn halvtimma i spöregnet innan vi tog bussen ner till stan , där skildes vi åt och jag gick till nå möte med föräldrarna i klassen och klasskompisarna . ( klassresa ) . Och Julia gick hem !

Mötet börja halv 7 och sluta halv 8 tjugo i åtta ungefär .

Åkte hem sen och hoppa lite studsmatta med bror och syster , sen stack jag till sängs och sov ! <3


Puss, bloggar mer sen om ridningen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0