Icke morgonpigg.

Ovanligt men sant ! Jag vaknade halv 10 idag.

Idag ska vi hämta skrutthunden , också kanske jag ska vara med Emelie , Lukas och Wille , wiiie :'D <3

Ska snart äta frukost , men ändån , jag är inte så hungrig ;)

Om dagen!


Hadde tänkt köra agility med Melvin ,han älskar ju att hoppa ,  också gå upp till Dok , ska se hur han reagerar med hästarna , förra gången jag tog upp honom till stallet var han helt tyst , duktig hund ! (L) Och idag ska han få göra om dt ,

Somsagt kanske jag ska vara med Lukas och dom sen , men jag vet inte riktigt , vi får se , vi år se.

Ikväll..

Japp , ikväll ska jag väl gå ut en sväng med Melvin , han ska få springa av sig .  Men också ska han få jobba på sitt , ligg och hoppa . Han kan tydligen det . Men han ska ju såklart få gå lite fritt också , alltså inte utan koppel utan att jag jobbar med honom !

Puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0