Vädret denna vecka ,



Ja , jag kallar det iallafall inte SOMMAR.
 Några plus grader blir det väl , men som sagt ,
ingen sommar utan sol och värme , Ni får tycka vad ni vill , ni får tycka att det här känns som sommar för er ! Men för mig känns det inte som den bästa sommarn , hittils iallafall !

Nu ska jag inte klaga så mycket , lite sol gör väl liite nytta iallafall ! Också får vi hoppas att det inte blir mer regn !

Snart ska jag äta lunch , tror det blir potatismos och korv ! :D

Är det ingen som vet när Djurpolisen i houston börjar ? Såg på det igår , det var hemskt ! Men skulle iallafall vilja veta när det börjar och vilka dagar !

Nu ska jag fortsätta kolla runt på olika hemsidor , och bloggar ! Jag har gjort det dom senaste 2 timmarna och jag tror faktiskt att jag ska fortsätta  !

Ha en trevlig fortsatt dag !

Kommentarer
Postat av: Poonie ♥

Frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ

någon fråga! ^^



Puss.

2009-07-29 @ 12:28:34
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0