Rolig dag (L)

Somsagt idag har jag haft en jätte mysig och rolig dag ! :)

Just nu sitter jag i soffan och myser lite , vi har dock ingen teve men snart kommer den nog på plats !

Tänkte bjuda på några bilder jag och Julia tog igår , hon sov hos mig !

                                                       Jag :)




                                                        Julia ;)



                                                            Jossäääääääwwwhh :D



                                      Jullliiiiwwiiia :D




                                                     Meee ;S



 Också får det blir 2 bilder till ;) 
En på mig och en på min Mobil :P

 

Ha en trevlig natt !

Kommentarer
Postat av: emma

kuuul!

2009-08-06 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0