Är hos Mormor nu !

Ja , Som sagt , fick mig en liten datatid trots allt. :)
Och eftersom att blogga är så kul så passar jag på att skriva lite här istället för att ösa bort datatiden på något annat fluffelt :)

Är hos Mormor  som ni alla säkert vet , om inte så läs rubriken ;)

Dom andra kollar på tv och slappar , medans jag tar mig tid att blogga och vara social ,

Var som sagt i lägenheten innan vi åkte hit ,

Det börjar bli fint nu , vi hoppas att sängarna ska komma upp nu så vi kan sova i lägenheten , även fasst det är så rörigt där :)

Jag har skrivet i min hjärna jusst nu att jag kanske ska ta och göra en lista över saker jag har hunnit göra i sommar . Men också kom jag ju på mitt upp i allt , Sommarn är ju inte slut ! ;D

Iallafall . Klockan är 21:09 och säkert 21:10 eller 21:11 innan jag hunnit att lägga ut inlägget :)
Men det är ju så , om man är som jag , man älskar att skriva och prata och sånt ! Så måste man ju få skriva av sig ibland :) Tycker ni inte det?

Nu ska jag kolla runt i olika bloggar :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0