Sommarn är över .. ♥

Det spöregnar , det är kallt och helt enkelt uselt väder.

Jag vill ha sommar och sol hela dagarna i ända ! ♥

Iallafall så finns det absolut ingenting att göra idag , så att sitta inne och nöja sig med bloggen är ett bra tillfälle just nu . ♥



Och jag saknar denna söta plupp :') ♥
Men henne kan jag ju träffa när som helst , det är ju bara att åka till stallet ! :)

Jag känner verkligen för att skriva lite idag , det känns som om ni läsare , också vill höra lite vetenskap ;) ♥

Hehe , nej .
Men ni kanske få veta lite nyheter idag :)♥
Om hela världen , eller bara sverige :)
Vi får helt enkelt se vad jag hittar på ^^

Men hur som helst så ska jag berätta en sak för er , det är 1 vecka och 1 dag kvar tills skolan börjar ;/ ♥
Det är klart , det kommer bli kul att träffa alla klasskompisar , men jag vill ändån inte gå till skolan.

Aja , livet är tufft ibland .

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0