Josse´s hår.

Nu har jag ätit klart min middag och ska om 1 timme ungefär promenera till bussen ! ♥

1.Igår på skolan så bestämde jag mig för att ha en liten speciell frisyr..
Jag tar först bort vänster luggen och sätter fast den med ett hårspänne , sen tar jag höger luggen och spänner fast den med ett hårspänne , sedan tar jag lite från den högra luggen och låter den hänga ut.♥


2.Idag cyklade vi hela dagen , så då hade jag bara utsläppt hår.Men när jag kom till skolan hade jag satt upp det med en snodd , och tagit ett smalt hårband , men jag tog ut det och lät mitt hår vara utsläppt istället. ♥



3.Nu har jag verkligen planerat . HAHA ! På måndag ska jag ha denna frisyr.Vi ska ut på utflykt med klassen.
Uppsatt hår med mitt rosa smala hårband , som jag fick utav min klasskompis !


Ha det så bra !

Kramar

Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0